søndag den 6. september 2015

Ikke så anonym dilemma-kasse #9

Indsend dit dilemma lige her

Gæt hvis dilemma det her er. Jep, mit. Ingen pointe i at skjule det.
Nå, pt. har Skægget været afsted i to en halv uge, hvilket er det længste, vi har været væk fra hinanden i over et halvt år. Så nu har jeg lige 3 måneder hjemme i hverdagen, mens han suser rundt og lærer en masse i et andet land, og indtil videre går det ikke skide godt. For at gøre ondt værre reddede jeg mig også den der influenza alle I andre også render rundt med, så den sidste uge har jeg faktisk ikke lavet andet end at ligge på sofaen og kramme den dyne, som stadig dufter lidt af Skægget, mens jeg har ventet på hans skype-opkald. Det er rimelig ynkeligt.
For at komme tilbage til ovenstående dilemma er svaret: slap af! I er forelskede - det skal nok gå. Pas din hverdag, se dine veninder og familie lidt oftere end du plejer og lad være med at stoppe dit liv, bare fordi din kæreste er ude og rejse i sølle tre måneder.

Skal bare lige føre det ud i livet, ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar