fredag den 17. april 2015

Påske Skæg

Sååååå vi var jo i Sverige i Påsken, i et lille sommerhus nær vandet og langt væk fra alt andet. Jeg havde været rigtig nervøs op til og helt sikker på, at jeg ville få for meget lagkage. Men sådan gik det slet ikke. Jeg var lutter lyserød sky og kunne sagtens have taget et par dage mere med at vandre rundt i skoven og langs vandet med hinanden i hånden. Da toilettet ikke virkede og fandme ikke ville trække noget som helst ud, priste jeg mig lykkelig for, at have en handyman ved hånden og var ret ligeglad med tis og lort. Alligevel lavede jeg en +/- liste (ligesom Miranda gør i SATC over Steve), da jeg kom hjem. Fordi jeg, på trods at forelskelse, alligevel fandt mig selv være pigefornærmet eller småsur over småting. Og lidt mere sur da vi skulle rydde op og gøre rent inden hjemturen. Jeg mindede mig selv om min mor, hvis jeg skal være helt ærligt, og jeg bryder mig ikke om, at se hvordan hun i tide og mest i utide hakker på min far - og jeg bryder mig endnu mindre om selv at være sådan. Så jeg lavede altså den her liste. For lige at klare tankerne. Og så fordi jeg er et visuelt menneske, og det bliver hurtigt noget rod oppe i mit hoved. Listen faldt selvfølgelig ud til den gode side, men jeg blev klogere på mig selv og på hvilke ting ved ham, som er minusser for mig.

Og ja, vi knaldede vildt meget. Stort plus.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar