mandag den 2. juni 2014

Du er sgu spøjs, Tinder

So. Første uge på Tinder.
Jeg har opdaget, at der på Tinder findes en sjov gentagelse af hvilke slags billeder de kære mænd bruger. Jeg har delt dem ind i typer (som jeg plejer...):

- "Jeg er god med børn"-typen, der har taget et billed sammen med et barn - ofte fulgt af en tekst om at det altså ikke er hans barn

- "Jeg er god med gamle mennesker"-typen, der har taget et billed hvor han hjælper sin bedstemor over et fodgængerfelt eller lignende

- "Vi får søde børn sammen"-typen, der har lagt et billed op af sig selv som barn. I mit hoved skriger det af sæddoner og "lav børn på mig"

- "Jeg er helt vildt aktiv og lavet alt muligt sejt ekstrem sport"-typen, der kun har billeder hvor han står på ski/fisker/klatrer/cykler/svømmer/whatever

- "Jeg er grim"-typen, der kun har lagt billeder op hvor han har solbriller på

- "Jeg er lækker"-typen, hvis første billed er et af hans nøgne og veltrænede overkrop

Jeg har sjovt nok ikke liket en eneste af ovenstående typer.

Tilgengæld har jeg modtaget følgende besked efter den gode gammeldags "Hej, hvordan går det?" og "Må jeg spørge hvad du laver på Tinder?" fra os begge.


Behøver jeg sige, at jeg sagde pænt nej tak?

Nå, men det er jo ikke kun dårligt på Tinder! Absolut ikke faktisk. Jeg er dags dato oppe på 11 match, men jeg har altså virkelig også brugt meget tid på den lille tidsrøver af en app. De er alle nogle flotte eksemplarer, men især to skiller sig ud. Jeg skriver en smule med dem begge, men sgu nok kun fordi jeg selv skrev til dem til at starte med. Men det tæller stadig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar