tirsdag den 3. juni 2014

Tinder-date 1

Yes, du læste rigtigt. Jeg har været på min allerførste Tinder-date. Lige godt halvanden uge efter at jeg gik fra Mr. Good Guy. Kun en lille smule dårlig samvittighed. Men altså, hvis han var på Tinder, mens vi var sammen, så kan jeg da godt tage på en date, efter det er slut.

Der skete simpelthen det, at den ene af de ekstra flotte fyre inviterede mig på en gåtur langs kanalen i København. Jeg var hurtigt til at sige ja, og således blev det, at vi allerede i dag har været afsted. Første håndsindtryk af virkelig flotte billeder in real life: "shit, er det overhovedet ham?". Andet håndsindtryk: "måske har han stjålet et par billeder fra sin lækre bror". Den fyr jeg mødte, var noget lavere og lidt tykkere i det, end ham på billederne havde set ud, omend de uden tvivl lignede hinanden, og da nok også var den samme med et par års mellemrum. Så det startede godt.
I virkeligheden var han faktisk en rigtig sød og sjov fyr, men det var mere noget venneplan fra min side. Men skal vel helst kunne mærke end eller anden kemi mellem hinanden. Og det kunne jeg altså ikke. Øv.


Overdrivelse fremmer forståelsen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar