søndag den 2. februar 2014

Farvel Januar

Oh well. Det er godt nok allerede den 2. februar, men jeg vil alligevel benytte mig af lejligheden til at sige farvel til Januar. Som by the way ikke lige var min kop the, fordi:
- Musikeren viste sig at være en douche, som foruden at have været sammen med andre end mig, ikke selv turde sige stop før jeg nærmest tvang ham til det.
- der kom sne, sne og atter sne
- jeg skulle læse op til en helt igennem latterlig eksamen - uden en rigtig læseferie.
- jeg blev ramt af en mindre vinterdepression (hjertesorg? eeeej)

Men men men. Januar var jo ikke helt dårlig alligevel:
- jeg fik 10 til eksamen og blev en helt del klogere af alt det jeg læste op til den
- jeg holdt en uges meget tiltrængt ferie imens den værste sne faldt
- jeg overlevede mit livs anden rigtige date (den første er en helt anden historie)

Så okay, du startede virkelig dårligt Januar og du blev faktisk ved med at være dårlig et godt stykke tid. Men den sidste uges tid af dit liv, må jeg sandelig indrømme at du har arbejdet for sagen og er endt med at blive helt ok.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar