onsdag den 28. august 2013

Min uge i punkter

Har det overordentligt godt med..
At det er stoppet. Hvem end der lyttede til min bøn, skal have kæmpe tak!

At være startet op på studie igen. Jeg er ikke god til 2 måneders sommerferie.

At mine to veninder placeret på den øverste del af min truncus eller torso om man vil, er vokset siden jeg skiftede p-pille mærke.

Har det knapt så godt med..
At et stigende antal bananfluer er igang med at invadere mit køkken. As we speak.

At jeg overhovedet ikke har læst op i mine 2 måneders sommerferie. Føler mig en smule bagud.

At de føromtalte veninder er vokset så meget, at det mest føles som om at de er ved at springe.

Havde fuldstændig glemt..
At ens opvask vokser markant fordi man begyndet at lave rigtig mad igen. Jamen jeg havde sommerferie - også på madfronten.

At det er udmattende at starte op efter så lang tids sommerferie. Går i seng kl 22 og tager også lige en lille laaaaang lur midt på dagen.

At det er pissedyrt at købe nye hylstre til de der "veninder".

Jeg undrer mig over..
At mit ellers meget lille konkurrencegen vokser sig kæmpe stor så snart jeg befinder mig på en cykel. Ikke tale om at der er nogen, som skal overhæle mig!

At det tilsyneladende er umuligt for mig at cykle 4 km uden at komme til at KAMP svede. (Det kan godt have noget at gøre med ovenstående)

At andre mennesker ikke er sølet ind i sved når de når deres bestemmelsessted efter at have cyklet lige så hurtigt hurtigere end mig.

Har grinet over..
At Anni Fønsby ligner sig selv og at hun er en slapsvans til Stram Op i Fitness World ligesom mig.

At lege "flaskehalsen peger på" med venner fra gymnasiet.

At jeg ikke ejer rygrad nok til at få læst alt det jeg skal i løbet af den her uge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar