mandag den 5. august 2013

God Morgen

På trods af min sommerferie, er jeg i dag stået ekstra tidligt op fordi jeg venter et opkald fra ejendomskontoret, der hvor jeg bor og desuden fordi jeg håber at PostDanmark kommer forbi med de bøger, jeg har købt.
Ejendomskontoret har åbent fra 8 til 9 på en dag som idag og derfor var jeg selvfølgelig oppe lidt i 8, så jeg kunne nå et bad inden opkaldet. I tiden indtil kl 9 skal jeg desuden have noget morgenmad, og da jeg er løbet tør for cirka alt lækkert, vælger jeg at lave mig en omgang havregrød. Det går fint. Da den er færdig og til forveksling ligner bræk, vil jeg hælde sukker på. Og på bordet og på gulvet, tilsyneladende også. Jeg bander lidt og fejer så op. Fuck det, tænker jeg, så vil jeg have kanel på min havregrød! Og på bordet og på gulvet, tilsyneladende også. Jeg bander lidt mere og fejer så op. Fuck det, tænker jeg, så vil jeg i hvert fald også have en smørklat på! Smørret ender desværre kun på min havregrød. Hvem har fundet på den idé? At der skal en smørklat på havregrød altså? Det smager jo på ingen måde godt, men komplimenterer derimod havregrødens bræk-look-a-like. Ih.
Her er det så at jeg får kigget på mit ur. 9.06. Har ejendomskontoret ringet? Næ. Har jeg så været så smart at ringe et par minuter i 9? Næ. Fuck. Jeg går måske bare i seng igen og statser på at dagen er bedre når jeg står op igen..
God mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar