mandag den 12. august 2013

De Desperates Uge

Kan nogen svare mig på hvad der foregår over i mande-verden lige for tiden?
Har de aftalt alle sammen at være desperate og kaste sig over mig når jeg bare overhovedet ikke vil have det? Jeg har ellers ikke lavet noget interessant i denne uge; jeg har hverken været i byen eller smidt et kækt nøgenbilled på facebook (sorry, men det er altså næsten også et nøgenbilled hvis du har bikini på. stop det). Det mest spændende var faktisk da jeg hældte blåbær ud over HELE køkkengulvet og derefter måtte kravle rundt og samle dem op og bede til at jeg ikke fik blåbærsnask på mit tøj.
I forhold til mandeverdenen har det dog været et par begivenhedsrige dage, som jeg meget gerne ville have været foruden.

Torsdag
Jeg troede egentlig at vi var nogenlunde venner og han er en af de eneste jeg kunne finde på at sende et hjerte til (i dette tilfælde er det måske nok mest et udtryk for panik..)


Lørdag


















Søndag



Ja, det er dén N..


Mandag









Den der er fra en møglækker fyr, som jeg snakkede lidt med i foråret. Vi var i byen sammen en dag og han ville meget gerne have mig med hjem i seng. Det gad jeg ikke og siden da har vi faktisk ikke snakket sammen, indtil nu. Han skrev igår og spurgte hvordan det gik, idag fik jeg så ovenstående besked. Fucklort.


Vil nogen ikke godt få det til at stoppe? Jeg har ikke gjort noget for pludselig at få tjansen som hende den tarvelige, der skal afvise alle mulige!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar