onsdag den 10. juli 2013

Goddag og velkommen

Hvordan starter man egentlig en blog op? Jeg ved det ikke. Dette er ikke den første blog jeg har startet op. Det er nummer to i rækken. Den første handlede om præcis det samme som denne; mig. Men den blev kedelig og det var underligt at sidde og skrive om mig selv til mig selv, for som det oftest er med en ny og anonym blog, var der ingen læsere. Jeg prøver at bilde mig selv ind at jeg skriver bloggen for mig selv, men erfaringen fra den tidligere blog taler jo sit eget sprog; læsere er drivkraften for at have lyst til at skrive videre. Som med den tidligere blog ligger denne blog også ud med 0 læsere og selvom jeg egentlig ikke gør noget anderledes denne gang, så håber jeg at min lyst til at skrive ting ned ikke stopper af den grund..
Det lyder lidt som et dødsdømt projekt allerede, men ikke destomindre gør jeg det alligevel, bare fordi jeg har lyst.
Er det så meningen at jeg skal fortælle lidt om mig selv nu? Jeg er en ung pige i starten af tyverne, som studerer i københavn. Hvor og hvad jeg præcist læser vil jeg lade være anonymt, idet jeg egentlig ikke vil afsløres. Jeg har trods alt ikke lyst til at ekskærester, bekendte eller mormor skal læse intime detaljer om mit liv.. I skrivende stund har jeg to måneders sommerferie fra studiet og eftersom jeg ikke har et job og bor i Husum, røvkeder jeg mig. Jeg har masser af praktiske ting, som jeg burde få ordnet, men eftersom jeg er rimelig doven og desuden ikke ejer rygrad, har jeg på en uge allerede set hele den norske sæson af paradise hotel på viaplay.dk. Og nydt hvert eneste afsnit. Sølle mig.

I Februar slog jeg op med min kæreste gennem to år og siden da har jeg prøvet at finde ud af hvordan man lever det der singleliv.. Det går ikke altid sindssygt godt, men det skriver jeg meget snart et indlæg om..

4 kommentarer:

  1. bloggen må have blevet meget populær siden den bliver brug i undervisningen

    SvarSlet