torsdag den 3. november 2016

Hejsan på dejsan! Status #7

Her er en hilsen helt fra Sverige, hvor jeg forsøger at gøre mig forståelig og ikke mindst forstå, hvad de rundt om mig siger. I dag er første dag i næsten to uger, hvor jeg har mere alenetid end en halv time. Hvilket vidst forresten er det længste jeg nogensinde, i mit livs historie, er gået uden alenetid. Det er gået over alt forventning og vi er stadig glade og forelskede. Men det er klart, at når man både forsøger at være kærester, roommates, kollegaer og træningsmakkere, så går bølgerne engang imellem højt. Især når de tre sidstnævnte titler er helt nye og vi heller ikke er så erfarne med den første endnu.
Her er en status på eventyret med Svenskeren i tal:
  • Timer arbejdet denne uge: et sted mellem 60 og 70
  • Antal mennesker jeg har boet rigtigt sammen med (foruden familie): 0
  • Glæde over at få lov til at se kæreste hver eneste dag på job: 589.467
  • Søvnmangel: 56
  • Lejlighedens beskidthedsniveau: 999
  • Hvordan jeg har det med at finde små spor fra Svenskerens ekskæreste rundt omkring i lejligheden: -500
  • Dage jeg har fået serveret morgenmad: alle
  • Hvor stor fan jeg er af mine nye svigerforældre: 5.000
  • Ansøgninger til jobs indenfor mit felt sendt: 5
  • Jobsamtaler: 1 (i Danmark)
  • Længste pause uden sex: 2 dage
  • Tursit leget i denne rigtig fine by: 0
  • Nedtur over at Svenskeren og jeg ikke skal holde jul sammen: 58.485
  • Tvivl ift. om det var det rigtige at tage med til Sverige: -10.000
  • Antal måneder vi har kendt hinanden: 5
Jeg vender tilbage ved næste lejlighed med en ny status på eventyret. Selv er jeg meget spændt, om vi bliver trætte på sexfronten og om det seriøst er muligt at blive ved med at være så forelsket.

13 kommentarer:

  1. Øj, jeg vil også gerne bestille morgenmadsservering hver dag ;)

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Professionel stavekassette, der kan hjælpe dig med kærlighedsprat for at få din eks-kærlighed tilbage presserende efter afbrydelse / aflevering, selvom din placering synes håbløs! KONTAKT: INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ER SIKKERHED DEN BEDSTE SPELLKASTER ONLINE OG HANS RESULTAT ER 100% GARANTI ..

      Efter 3 år i et forhold med min kæreste, begyndte min kæreste at gå ud med andre piger og vise mig kold kærlighed, ved flere lejligheder truer han med at gå i stykker med mig, hvis jeg turde spørge ham om hans affære med andre piger, jeg var helt ødelagt og forvirret, indtil en gammel ven af mig fortalte mig om en stavebeslag på internettet DR GREAT, der hjælper mennesker med deres forhold og ægteskabsproblemer ved hjælp af kærlighedens magter, I første omgang tvivlede jeg på, om sådan noget nogensinde eksisterer, men besluttede at give det et forsøg, da jeg kontaktede ham, fortalte han mig alt, hvad jeg havde brug for, og jeg gjorde, og han hjalp mig med at kaste en Love Spell og inden for 28 timer kom min kæreste tilbage til mig og begyndte at undskylde, nu er han stoppet med at gå ud med piger og han er med mig for godt og ægte. Kontakt denne Great spell Caster for dit forhold eller ægteskabsproblem.Her er hans kontakt ..

      RING / WHATSAPP: +2348118829899

      E-mail: infinitylovespell@gmail.com ELLER infinitylovespell@yahoo.com

      BLOG http://infinitylovespell1.blogspot.com








      Professionel stavekassette, der kan hjælpe dig med kærlighedsprat for at få din eks-kærlighed tilbage presserende efter afbrydelse / aflevering, selvom din placering synes håbløs! KONTAKT: INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ER SIKKERHED DEN BEDSTE SPELLKASTER ONLINE OG HANS RESULTAT ER 100% GARANTI ..

      Efter 3 år i et forhold med min kæreste, begyndte min kæreste at gå ud med andre piger og vise mig kold kærlighed, ved flere lejligheder truer han med at gå i stykker med mig, hvis jeg turde spørge ham om hans affære med andre piger, jeg var helt ødelagt og forvirret, indtil en gammel ven af mig fortalte mig om en stavebeslag på internettet DR GREAT, der hjælper mennesker med deres forhold og ægteskabsproblemer ved hjælp af kærlighedens magter, I første omgang tvivlede jeg på, om sådan noget nogensinde eksisterer, men besluttede at give det et forsøg, da jeg kontaktede ham, fortalte han mig alt, hvad jeg havde brug for, og jeg gjorde, og han hjalp mig med at kaste en Love Spell og inden for 28 timer kom min kæreste tilbage til mig og begyndte at undskylde, nu er han stoppet med at gå ud med piger og han er med mig for godt og ægte. Kontakt denne Great spell Caster for dit forhold eller ægteskabsproblem.Her er hans kontakt ..

      RING / WHATSAPP: +2348118829899

      E-mail: infinitylovespell@gmail.com ELLER infinitylovespell@yahoo.com

      BLOG http://infinitylovespell1.blogspot.com

      Slet
  2. Hej who the fuck is u

    SvarSlet
  3. Lucas skallebæk8. januar 2018 kl. 08.56

    hej jeg går rundt og tænker på om du er en glad person med din nye kæreste eller om du er ikke er glad

    SvarSlet
  4. Lucas skallebæk8. januar 2018 kl. 08.59

    hej det er mig igen er du okay, vil du drikke en kop kaffe en dag?

    SvarSlet
  5. Hej venner, dette er mit vidnesbyrd. vi er gift i 5 år og sammen i 9 år. vi blev adskilt i 4 måneder. Han vil ud og er ikke villig til at redde vores ægteskab. Vi har været et godt par (i det mindste troede jeg på det) og argumenterer sjældent. Måneder før han rejste hjemmefra var han så inaktiv og sov meget. Jeg indså, at han havde en følelsesladet affære med nogen, og han bekræftede, at han var tiltrukket af hende. Så sagde han, at han ikke er forelsket i mig og ikke kan leve med mig. Jeg tiggede, græd og så videre i måneder. Jeg havde brug for hjælp så meget, og jeg vil have min mand tilbage til mig. Jeg surfe på Internettet, da jeg så et vidnesbyrd om dame om, hvordan dr. Ajayi, den store stavebesøg, der hjalp med at helbrede fibroid, og hun var i stand til at få et eget barn, der slå restaureret fred i hjemmet. hun dropper hans kontakt, og jeg kopierede den. Først var jeg skeptisk til at kontakte, men jeg har virkelig brug for en varig løsning på mit problem, så jeg sender ham en besked, der forklarer min situation for ham. Han sagde, at jeg skulle være forvisset om, at min mand vil komme tilbage til mig, hvis jeg skulle gøre som han instruerede, jeg gjorde alt, hvad han bad mig om at gøre, og på den fjerde dag fik jeg en undskyldende tekst fra ham, hvor han sagde, at han ikke ved, hvad der kom over ham, den aften kom han hjem og bønfaldt for alle hans forkerte handlinger, og siden da har vores kærlighed og ægteskab været stærkere. Jeg vil gerne takke den store stavebesøg Dr. Ajayai for hans gode job og for at gøre mig glad igen i livet. Hvis du oplever det samme ægteskabelige problem, eller hvis du har andre problemer, der presser dig ned, skal du kontakte Dr Ajayi i dag på e-mail: Drajayi1990@gmail.com eller Whatsapp-nummer: +2347084887094. Han er i stand til at udføre enhver form for trylleformularer, du kan tænke på, jeg er et levende vidnesbyrd.

    SvarSlet
  6. Professionel stavekassette, der kan hjælpe dig med kærlighedsprat for at få din eks-kærlighed tilbage presserende efter afbrydelse / aflevering, selvom din placering synes håbløs! KONTAKT: INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ER SIKKERHED DEN BEDSTE SPELLKASTER ONLINE OG HANS RESULTAT ER 100% GARANTI ..

    Efter 3 år i et forhold med min kæreste, begyndte min kæreste at gå ud med andre piger og vise mig kold kærlighed, ved flere lejligheder truer han med at gå i stykker med mig, hvis jeg turde spørge ham om hans affære med andre piger, jeg var helt ødelagt og forvirret, indtil en gammel ven af mig fortalte mig om en stavebeslag på internettet DR GREAT, der hjælper mennesker med deres forhold og ægteskabsproblemer ved hjælp af kærlighedens magter, I første omgang tvivlede jeg på, om sådan noget nogensinde eksisterer, men besluttede at give det et forsøg, da jeg kontaktede ham, fortalte han mig alt, hvad jeg havde brug for, og jeg gjorde, og han hjalp mig med at kaste en Love Spell og inden for 28 timer kom min kæreste tilbage til mig og begyndte at undskylde, nu er han stoppet med at gå ud med piger og han er med mig for godt og ægte. Kontakt denne Great spell Caster for dit forhold eller ægteskabsproblem.Her er hans kontakt ..

    RING / WHATSAPP: +2348118829899

    E-mail: infinitylovespell@gmail.com ELLER infinitylovespell@yahoo.com

    BLOG http://infinitylovespell1.blogspot.com

    SvarSlet
  7. God dag til dig, her er en hurtig en, bare hvis du desperat har brug for en pålidelig trylleformular til at hjælpe med at genoplive dit smuldrede forhold her er en, der virkelig er alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavning. Egwali stavning hjem er det rigtige valg for dig. Kontakt og forklar ham, og jeg kan forsikre dig om, at resten ville være fuldstændig magi, mit kærlighedsliv var på randen af sammenbrud, indtil jeg bestilte en kærlighedsfrase, jeg er et levende vidne i dag, det er derfor, jeg bruger dette medium til fortæl verden om denne store heksedoktor, der bragte fred og ro til mit hjem. Tal med ham i dag og få din følelsesmæssige frygt smidt væk.
    Du når ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet
  8. Min endeløse ros går til denne dybe charmer, der er værd at efterligne. Tak doktor. Hej gutter, jeg hedder Donna 38. Jeg bor i San Francisco-bugten i Californien. Mit følelsesmæssige liv tog en stor drejning og er blevet velsignet, siden jeg blev henvist til ham af en familieven, der blev søster, smerten var så uudholdelig, det traumatiserede mig, fordi jeg havde smerter, havde urolige nætter, der næsten gjorde mig elendig for omkring et år før mit møde med Dr. Egwali, der hjalp med at genoplive det, jeg troede var væk. Tro i første omgang var jeg også i vantro på grund af mine forskellige møder med en række spellcastere og hjemmesider, alt sammen på vej til at bringe min yndige mand tilbage til mig, jeg har altid været stærk og vidste, at der måtte være et pålideligt sted at hjælpe mit eget ægteskabelige traume for det bragte faktisk så meget kaos. Kathy fandt Dr. Egwalis artikel og gav mig den, jeg kontaktede ham og forklarede, hvad jeg gik igennem, han sagde, at han var nødt til at udføre visse ritualer, hvoraf alle de nødvendige procedurer blev fulgt, lige siden disse ritualer blev gjort, har vores liv været så farverig, han har siden været min ideelle mand og kærlige over for mig og vores børn .. Tak igen læge, du kan slutte dig til ham på et hvilket som helst af disse medier og være en lykkelig sjæl, da jeg håber at finde held!

    Viber / WhatsApp: +2348122948392
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet
  9. Venner derude, her er en person, jeg ved, du kan have en håndgribelig privat diskussion og få dit kærlighedsliv genbosat. Den person er den stadigt pålidelige læge Egwali, en spellcaster, der brugte sin magi til at ændre liv for så mange, jeg kender i dag. Du kalder det bare kærlighedsstave, karriereforfølgelse, sundhedsspørgsmål, uanset hvad det er tilfældet, renselser, han er til tiden til at tage sig af dig uden tøven. Min sag var ret grim før mit møde med ham, og resten var historie. Du kan kontakte ham via ethvert af disse medier
    WhatsApp / Viber +2348122948392
    Mail: dregwalispellbinder@gmail.com
    Tag en privat session med ham og vær glad igen.
    Alt det bedste !!

    SvarSlet
  10. VIRKELIG DRIFTENDE EFFEKTIV STAVING CASTER TIL HJÆLP TILBAGE TILBAGE EX LOVER OG DIN ÆGTESKAB
    Hej mine kolleger online. Jeg vil bruge dette medium til at takke DR WALE, fordi han bragte min tidligere mand tilbage. min mand forlod mig for sin tidligere kæreste, han havde, før han blev gift med mig, det er en vanskelig situation for mig, jeg ringede og bad ham om at komme tilbage, han nægtede, han sagde, at han ikke elsker mig mere, jeg prøvede alle mulige måder at få ham tilbage alt var forgæves fortalte jeg min ven om det, og hun gav mig DR WALE WhatsApp-nummer, og jeg WhatsAppede ham og fortalte ham mit problem, og han fortalte mig, hvad jeg skulle gøre, og jeg gjorde det, og han kastede en kærlighedsformulering, der bragte min mand tilbage inden for fem år. Hvis du har brug for hjælp til at komme tilbage sammen med din eks, skal du kontakte DR WALE på
    WhatsApp / Viber +2347054019402 ELLER E-mail:
    drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlet
  11. Livet kan nogle gange være sjovt, det ene minut er smukt, og det næste minut er helt anderledes. Min mand og jeg levede et meget smukt liv før det uventede kaos, et liv uden skavanker eller mistillid, indtil vi ikke havde problemer med støtte fra vores børn, stoppede han med at betale og fandt et eventyr uden for at flirte med sit eftertragtede ægteskabelige hjem. alt jeg led. og for det, jeg arbejdede på en unødvendig fornøjelse, følte jeg denne tomhed i mig, jeg anede ikke, hvordan jeg kunne hjælpe mig med at forene ham, fordi han ikke vendte hjem, blev sent ude, drak, røg, lavede alle mulige ting, han aldrig havde gjorde ... Men takket være manden, der bragte glæde med stabilitet til mit hjem, er Dr. Egwali, en mand med gode gerninger, så ægte og imødekommende, fordi jeg prøvede og havde tillid ... Fortæl hende om din frygt og dig ' vil være glad for du gjorde. WhatsApp eller Viber +2348122948392 eller via e -mail dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet
  12. Til alle, der læser dette, skal du have tro og et højt niveau af positivitet, fordi der er større kræfter på arbejde, end du nogensinde kan forestille dig. Det vil blive bedre, når du tror og handler på det, og derefter vil hver af dine situationer gradvist transformere til det bedre. Jeg fik tingene restaureret med min ægtefælle efter et møde med DR EGWALI. Min forening blev ødelagt af uovervindelige kræfter, der ikke vidste, at mit ægteskab var hovedmålet, vi havde vedvarende problemer uden at løse dem, men tingene kom sig efter DR EGWALIs ankomst, fordi vi er glade og lever i fred, uden tvivl vil jeg stærkt anbefale at dem, der har brug for det, virker godt, det er virkelig troværdigt for alle problemer, du støder på, uanset om det er kærlighed, beskyttelse, penge eller psykiske kræfter. DR EGWALI er den ægte vare. Send ham en e -mail på Dregwalispellbinder@gmail.com eller på Viber / WhatsApp +2348122948392

    SvarSlet