tirsdag den 20. oktober 2015

Hader at være hjemme

Det var ligeså fantastisk, som vi havde planlagt, at se hinanden igen. Skægget hentede mig i lufthavnen og jeg følte, at jeg var med i en film. I ved, der hvor de mødes igen og tiden er i slowmotion, mens de kysser hinanden for første gang i 100 år. Præcis sådan var det. Hele verden omkring os stod stille. Jeg er ellers ikke den store romantiker lige på det punkt, jeg glædede mig bare til at se ham, så det var fandme surrealistisk at nogen lige pludselig havde trukket på "pause".
Jeg hoppede i stilletter og undertøj den anden aften, vi var sammen og torturerede ham ved at tage det på inden vi skulle ud og spise. Han vidste vel at mærke ikke helt, hvad jeg havde på, bare at jeg havde gjort et eller andet ekstra ordinært (hælene kunne jeg selvfølgelig ikke skjule, men altså resten!). Han var lykkelig. Just sayin'. Der var et kæmpe spejl på hotelværelset, hvor man ganske fint kunne se sig selv i fuld figur fra sengen. Jeg mistænker ham for, at ville købe et.
Nå, men udover en masse ekstraordinær god sex, fik vi også en masse god mad og set den fine by. Jeg har ikke tjekket min bankkonto efter, at jeg kom hjem.. Tør ikke. 
I forhold til afsked, som vi virkelig prøvede ikke at gøre noget stort ud af, tog jeg sgu en tuder. Eller to. Gudskelov efter at jeg havde vendt ryggen til ham og var gået ind i sikkerhedskontrollen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar