onsdag den 12. august 2015

Dilemma-kassen #6

Dilemmaer kan indendes lige her

Det her dilemma er et par uger gammelt, så jeg håber egentlig, at det er blevet løst. Nu tager vi det op alligevel, fordi jeg forestiller mig, at det er et forholdsvis almindeligt dilemma..
Jeg ville holde døren åben og glæde mig til januar, men eftersom at I ikke er kærester, og heller ikke ville være blevet kærester lige med det samme, hvis han ikke var taget afsted, ville jeg se andre i de 6 måneder. Det skal man selvfølgelig være ærlig omkring. Jeg synes, at du skal tage en snak med ham om, at I kan se andre i det her halve år, og så tage tråden op igen til januar og se hvor det fører hen. Der er selvfølgelig risiko for, at du finder en fyr i det halve år, som du hellere vil være sammen med, men jeg tror helt ærligt, at det er en mindre risiko (og ikke helt dårligt?) end den du løber ved at kalde jer eksklusive og risikere at blive såret, fordi der var for mange flotte damer i Australien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar