søndag den 22. februar 2015

Projekt God Sex

Af en eller anden grund, stoppede jeg med at berette om Projekt God Sex, som jeg ellers tidligere har nævnt både her og her, og som jo fyldte en hel del efter det første knald med Skægget. Måske stoppede jeg fordi min farfar døde og det hele gik lidt op i sorg. Måske fordi det der med sex egentlig begyndte at køre meget godt, så snart han stoppede med at tro, at skedeorgasmer er noget, som alle får efter 5 minutter i missionær og startede med at knalde mig, som han har lyst til. Jeg har egentlig ikke gjort noget (andet end sørget for ovenstående) for at få Projekt God Sex til at fungere, det er ligesom bare kommet af sig selv. Det vilde ved sexen nu er, at der er så meget passion. Seriously. Jeg troede, at lidenskab og passion var opreklameret af alskens romantiske film. Jeg er blevet klogere. Det er frækt og intenst. Der er måske alligevel noget om, at sex udvikler sig i takt med, at man lærer nogen bedre at kende.

Mission accomplished.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar