søndag den 8. februar 2015

Pfffff

Jeg forbløffes fortsat over mine egne følelser. I dag har jeg været sur, muggen og ked af, at Skægget kun kunne være her et par timer, resulterende i, at vi har set hinanden 1,5 gang i denne uge. Præcis ligesom vi plejer. Måske endda 0,5 gang mere end vi plejer. Lige pludselig er det bare ikke nok for mig mere. Lige pludselig ville det være ok, hvis vi så hinanden oftere end det. Disse følelser fik desværre overtaget det sidste stykke tid af at hans besøg i dag. Jeg kan trøste mig med, at han bare syntes, at det var sødt. Men det irriterer mig. Mest fordi jeg ikke ved, om dette behov skyldes pres på studiet, som gør at jeg føler mig stresset og bare har brug for lidt ekstra hygge og tryghed end normalt, eller om det rent faktisk skyldes, at jeg er blevet gladere for ham.

Nu har jeg ikke flere ord, så indlægget stopper brat lige dér og så prøver jeg lige at finde noget overskud til endnu en uge ....hvilket jeg har det ca. sådan her med:


2 kommentarer:

  1. Lyder som om du er en smule forvirret og det kan vi jo alle opleve..
    Heldigvis kommer der en ny dag i morgen

    Knus <3

    SvarSlet