lørdag den 24. januar 2015

Bagud

Jeg er bagud med alting. 2015 har indtil videre været lidt streng i forhold til tid. Det er som om at dagene er kortere i det her år og så er det lidt svært at nå alt det man plejer. Det kan selvfølgelig også godt have noget med den der eksamen i starten af januar eller den kæmpe opgave, som afløste den så snart, den var ovre. Måske har det også noget at gøre med, at jeg savner min farfar en del og at mors affære stadig fylder en del i mit hoved. Og Skægget. Den psykolog, som jeg går hos, advarede mig lige. da jeg mødte Skægget, om at en forelskelse ville være stressende for mit i forvejen stressede sind og at jeg måske skulle passe lidt mere på mig selv. Omend hun selvfølgelig godt forstod, at man ikke dropper en fyr, man lige har mødt, når man synes, at der er potentiale. Jeg gør i hvert fald ikke. Men jeg må give hende ret, det er møgstressende. Den opmærksomme læser vil mellem linjerne allerede have opdaget, at jeg lige indrømmede, at jeg er forelsket i Skægget. Med fare for at jinxe det hele, så går det rigtig godt. Jeg er gået fra at have spist for meget lagkage og være i tvivl om det hele. til pludselig at være forelsket til op over begge ører. Det er rart og det er pissehamrende skræmmende på samme tid. Jeg er så bange for, at det falder fra hinanden. Jeg er så bange for, at jeg om et stykke tid finder ud af, at Skægget slet ikke er noget for mig, som jeg pludselig gjorde med Mr. Good Guy sidste år. Men jeg prøver at nyde det, og gå langsomt frem. Så går det forhåbentligt.

3 kommentarer:

  1. Nu ved jeg jo ikke hvor farlig ham skægget er for dig, men synes altid man skal gribe en chance når den er der og når man føler for det. Ja, det kan være stressende og det kan koste dyrt, men kan man leve uden at tage chancer?? Find ud af hvad du vil og følg dit hjerte.. og husk så.. du behøver ikke nøjes.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er nok i virkeligheden ikke særlig farlig, og jeg nyder ham virkelig meget, så jeg har taget chancen - eller er i gang med at tage den :D
      Det vil jeg absolut også råde alle andre til at gøre. Har ikke rigtigt så meget at miste i forhold til hvor meget jeg kan gaine..
      Tak for din kommentar! Som du kan se i mit nye indlæg, fik den sat gang i en masse tanker - også selvom du bare var sød og velmenende :D

      Slet
    2. Synes kun det er fedt når vi bloggere kan sætte lidt tanker igang hos hinanden og ingen forventer at vi skal være enige.. :P Elsker den slags - Ping-Pong. :P

      Synes det er fedt at du prøver og at du kaster dig ud i det.. Det er kun dig selv der kan vide om det der det rigtige.

      Knus <3

      Slet