lørdag den 3. maj 2014

Noget om mænd


Problemet med forhold er i mine øjne at mænd kan deles op i to typer:
- dem der har en fantastisk personlighed
- dem der er fantastiske i sengen

Type 1 har man selvsagt lyst til at blive kærester/få børn/vise frem for mor og far/leve resten af sit liv sammen med.
Type 2 kan man ikke bruge til så meget andet end sex og lidt hygge putning.

Problemet ligger i at vi (ok; jeg) stræber efter en mand, der er en blanding af de to typer. Og sådan en har jeg hidtil ikke mødt. Næste problem ligger i at jeg er gået direkte fra type 2 til type 1. Og så ligger man endnu mere mærke til at der er forskel.

Mr. Good Guy er indbegrebet af type 1, og jeg er helt vild med ham.
Men for helvede.. 

Hvis bloggen havde været lidt større, ville jeg have spurgt om hjælp til hvordan man breaker til type 1 at han gerne må være lidt mere ligesom type 2 i sengen.. Især når man ikke ved hvad man egentlig gerne vil have at han skal gøre.. Og især når han tror at han er skidegod..
Bevares, han er ikke dårlig, det skal lige understreges, men han er bare type 1.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar