fredag den 9. august 2013

I vaskekælderen

.. sker der mærkelige ting!
I det lejlighedskompleks jeg bor i, er der stillet en vaskekælder til rådighed for beboernes egne vaskemaskiner i hver opgang. Jeg har min vaskemaskine stående dernede og oven på den noget vaskemiddel. Det mærkelige består i at mit vaskemiddel ofte er rykket fra det sted jeg placerede det. Det sker oftest når jeg har haft en vask over og er nede for at hente den - så står de to vaskemiddelflasker et andet sted på maskinen end der hvor jeg efterlod dem. Jeg bryder min hjerne over dette lille fænomen, men kan ikke komme på nogen fornuftig forklaring.

Før

Efter

Why, oh whyyyyyyy


2 kommentarer:

  1. Det tror jeg der er en logisk forklaring på: når maskinen slynger tøjet, så får rystelserne flaskerne til at flytte sig på det glatte underlag. Voila- fornuftig forklaring ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg så sindssygt glad for, at du skriver! Jeg tænker stadig på det her, hver gang jeg vasker tøj!

      Slet