onsdag den 10. juli 2013

Mænger mig i kendte mennesker

Nu er jeg altså også blevet vild med kendte mennesker åbenbart.. 
Jeg har opdaget at der bor en professionel sports-udøver i opgangen ved siden af mig og faktisk er min nabo. Hvem det er, vil jeg holde hemmeligt, på trods af at jeg ikke selv kendte til ham før jeg altså mødte ham. Men jeg interesserer mig heller ikke ligefrem for professionel sport. Jeg tager en tur i fitness et par gange om ugen og hvis det skal være rigtig fint løber jeg da også en lille tur. Om jeg gider at sidde og kigge på andre der dyrker motion? Nej tak. Men derfor har jeg nu alligevel en kendt som nabo og han er da egentlig ret sød. 26 år, har jeg googlet mig frem til og ifølge hans ven og roomie (som jeg mødte ude foran deres opgang og som efterfølgende inviterede mig på grill i gården, hvorfra jeg har min viden om hr. professionel-sports-udøver) spiser ekstremt sund og ellers er en sød og rar, om end lidt genert fyr. Så nu ved jeg hvor jeg kan låne broccoli, hvis jeg lige står og mangler det..

Efter omtalte grill-arrangement som jeg valgte at komme tre timer forsent til, og som derfor blev til et ”lad os drikke en øl sammen”-arrangement, tog jeg i byen sammen med min veninde og mødte Steven fra en eller anden sæson af Paradise Hotel.. Jeg kan huske at han knaldede en ældre og noget desperat blondine og at han gik vildt sjovt. Han går stadig vildt sjovt. Meget akavet. Som om at han tænker over hver eneste lille bevægelse. Fik lyst til at gå over og ruske i ham og råbe SÅ SLAP DOG AF, MENNESKE, men jeg gjorde det ikke..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar